Tilausehdot

1. Tallennamme korttitietosi

Kun teet tilauksen, HappyFresh AB tallentaa korttitietosi varmistaakseen, että ostokset voidaan suorittaa toiveidesi mukaisesti. Tilauksen tekemällä hyväksyt korttitietojesi tallentamisen.

2. Miten aloitan tilaamisen?

Aloita HappyFresh-tilauksesi helposti valitsemalla ”tilaustarjouksemme” tuotesivulta.

3. Miten voin peruuttaa tilauksen?

  1. Kun olet tehnyt tilauksen, saat sähköpostiviestin, jossa on linkki profiiliisi. Klikkaa linkkiä ja luo salasana.
  2. Kun olet kirjautunut sisään, siirry kohtaan ”Tilauksesi” ja etsi tilaus, jonka haluat peruuttaa. Napsauta sen jälkeen ”Peruuta tilaus”.
  3. Jos sinulla on ongelmia kirjautumisessa tai tilauksen peruuttamisessa, ota yhteyttä tukeen lähettämällä sähköpostia: info@happyfresh.fi.

4. Erikoistarjoukset

Tilaajana saat käyttöösi erikoistarjouksemme: 45 % alennuksen ja ilmaisen toimituksen kaikista tulevista tilauksistasi.

5. Sitova ajanjakso

Meiltä tilatessa ei ole sitoutumisaikaa, joten voit peruuttaa tilauksesi milloin tahansa ilman lisäkustannuksia. Maksamme vain jo lähetetyistä tuotteista, ja veloitus perustuu valitsemaasi toimitustiheyteen.